امور مدارس

امور مربوط به معاونین اجرایی مدارس

آخرین نظرات

نرم افزار TeamViewer 10

هادی ساربانی | يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴ ق.ظ

 

نرم افزاری قدرتمند که به شما امکان دسترسی به رایانه تان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم  می کند.البته برای استفاده از این امکان، روی هر دورایانه یمبدا و مقصد باید نرم افزارTeamViewerنصب شده باشد. ضمناً امکان استفاده از این نرم افزار از طریق اینترنت ملی (اینترانت ) میسر نیست. 

با استفاده از این نرم افزار ضمن دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دوررایانهمی توانید فایل ها را جا بجا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابیرایانه ی مبدا بپردازید ، ارتباط تصویری برقرار نمایید یا چیزی را دررایانه به نمایش بگذارید.

از برنامه TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود بارایانه شان از راه دور وهمچنین انتقال فایل بین دورایانهبهره بگیرید یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید.

ارتباطی که از این طریق بین دو رایانه ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و آسان است. کافی است نرم افزار را روی هر دو سیستم مبدا و مقصد فعال نمایید. در این صورت نرم افزار ، دوکادر با نام هایIDوPassword  نمایش خواهد داد. در این صورت برای ایجاد امکان اتصال دو رایانه به هم باید کاربر رایانه مبداID و Password را به کاربر رایانه مقصد اعلام نماید.

کاربر رایانه مقصد پس از دریافتIDوPasswordاز طرف مقابل ، تیک Remote Control   را فعال نموده وID  را در قسمتPartner ID وارد کرده سپس رویConnect To Partnerکلیک نموده تا صفحه ی دیگری باز شود که از کاربر رایانه مقصد Passwordمی خواهد. پسورد دریافت شده را وارد نموده و گزینهLog Onانتخاب می شود.

به همین راحتی دو رایانه به هم متصل شده و کاربر رایانه مقصد صفحه دسکتاپ طرف مقابل را ملاحظه خواهد نمود. 

 

  نسخه TeamViewer.Corporate.10.0.47484 این نرم افزار را برای دانلود در لینک زیر قرار داده ایم.

 برای دانلود این نرم افزار روی یکی از لینکهای زیر کلیک کنید.

 

دانلود نسخه نصبی از سرور عکس سرور                                 

دانلود نسخه قابل حمل (پرتابل) از سرور عکس سرور 

 

دانلود نسخه نصبی از سرور PICO FILE​

 دانلود نسخه قابل حمل (پرتابل) از سرور PICO FILE 

 




  • هادی ساربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی