امور مدارس

امور مربوط به معاونین اجرایی مدارس

آخرین نظرات

*نرم افزارpalemoon-24.6.2

هادی ساربانی | سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ق.ظ

*نرم افزارpalemoon-24.6.2 مرورگری قدرتمند و سریع در زمینه بارگذاری صفحات وب است. این مرورگر نسخه بهینه شده و سفارشی مرورگر فایرفاکس با سرعت بسیار سریعتر و حرفه ای نسبت به فایرفاکس می باشد. این نرم افزار از نظر ظاهری بسیار شبیه فایرفاکس است اما باید گفت که سرعت این مرورگر بسیار بالاتر و سریعتر از فایرفاکس و دیگر مرورگرهای مشابه است و می تواند صفحات را در سریعترین زمان بارگذاری کند.

 

دانلود نرم افزار آی دی امpalemoon-24.6.2.win32.installer.rar

 

دانلود نرم افزار آی دی امPalemoon-Portable-24.6.2.win32.rar

 

دانلود نرم افزار آی دی امpalemoon-24.6.2.win64.installer.rar

 

دانلود نرم افزار آی دی امPalemoon-Portable-24.6.2.win64.rar

 

 

*****epic browser 1.9.9.1 مرورگر وب است که توسط موزیلا طراحی شده است. پشتیبانی از 12 زبان مختلف هند از جمله هندی، مراتی، گجراتی، کانادا، تلوگو، بنگالی، تامیل، مالایالام، اردو و پنجابی است. مرورگر شامل 1500 نرم افزار نوار کناری است. دارای آنتی ویروس که به طور خودکار اسکن میکند. اجازه می دهد تا سیستم خود را به صورت دستی اسکن کنید. Epicهر گونه ویروس را شناسایی و آن را از بین می برد. Epicشما را به بازدید از یک وب سایت شناخته شده به ویروس که دارای میزبان یا تروجان هستند هشدار می دهد. 

دانلود نرم افزار آی دی امepic browser 1.9.9.1




  • هادی ساربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی