امور مدارس

امور مربوط به معاونین اجرایی مدارس

آخرین نظرات

مراحل فعال نمودن نقل و انتقال سروری در نگارش 13 دانا

هادی ساربانی | سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ق.ظ

مراحل فعال نمودن نقل و انتقال سروری در نگارش 13 دانا را در  پست  "نقل و انتقال سروری در نگارش ۱۳ برنامه دانا"  در وبلاگ قرار داده ایم. توجه داشته باشید که سیستم شما برای اتصال به پایگاه باید به اینترنت متصل باشد. در غیر این صورت امکان استفاده از کاربری و رمز پایگاه دانش آموزی میسر نخواهد بود.

اما دوستانی که در تماسهای خود عدم امکان فعال سازی این سربرگ را با  وجود انجام این مراحل بیان نموده اند باید کاربر جدیدی در سیستم تعریف کنند که مراحل آن را در زیر ملاحظه می فرمایید:

از سر برگ "تسهیلات" گزینه  "معرفی کاربران سیستم"  را انتخاب کنید




در فضای سفید پنجره باز شده کلیک راست نموده و گزینه  "کاربر جدید"  را انتخاب کنید


پنجره ای مطابق شکل زیر ظاهر می شود که در آن می توانید به دلخواه خود شناسه ( یا کاربر ) جدید و رمز ورود را ثبت کنید. این کاربری و رمز را فراموش نکنید.

در پایین پنجره ، سربرگهایی که شما می خواهید با این شناسه به آنها دسترسی داشته باشید را انتخاب و مربع کنار آنها را تیک دار کرده سپس کلید تایید را بزنید.


در این صورت  اگر با کاربری جدید و رمز ورود جدید و ثبت کاربری و رمز پایگاه دانش آموزی وارد سیستم شوید مواردی که از نقشها انتخاب کرده اید فعال خواهند بود

مراحل فعال نمودن نقل و انتقال سروری در نگارش 13 دانا  برگرفته شده از sanjesh3112.blog.ir


  • هادی ساربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی